Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~carabus44

To zapewne bzyk brzęg, taka fajna mucha, co udaje osę. Bardzo pozyteczna, gdyż będąc larwą wcina ogromne ilości mszyc. Fotka super!!!!!!!!!! Pozdrawiam


Wspaniałe, zapiera dech w piersiach!!!!!!!!!!!!!


Co ta ogrodnica niszczylistka szuka w tej pieknej róży?


jaka zaduma! fajne socrealistyczne


Bardzo dobra kompozycja. A mucha, to chyba bolimuszka kleparka?


Fajne ujęcie, odrobinę za prosty płot z prawej


plusy za kolor +++++++++++++++++++++


fajne miejsce i znakomita perspektywa, która tu pełni rolę twórczego medium


Według mnie najciekawsza pana praca z zaprezentowanych na digarcie


Jeszcze jedna niezwykła plaskorzeźba.


Przemawia do mnie pańska symbolika


Bardzo ciekawa praca


Ciekawe, czy jak robiłeś to zdjęcie, to musiałeś się połozyc na podłodze?


Truskawki malowałem rosyjskimi akwarelami Leningrad, plus biała plakatówka.


Ostry kwiatek, rozmyte tło, klasyczne ujęcie. Bardzo wyważone kompozycyjnie. gratuluję fotki!!!!!!!!


Już nie na dążam za Twoimi fotkami. Co jedna to bardziej wspaniała, jak Ty to robisz, masz chyba niewyczerpalną energię.


Ojojoj, ale ładne to miejsce, ta manufaktura. A ja jeszcze tam nie bylem, muszę wybrać się do Łodzi.


ale super trawiasto


lubię takie fotki pod światło


Brawa za kolor i kompozycje


kontrast kiczowato ubranej modelki z surowym pejzażem dał bardzo fajny efekt


genialne i takie malarskie


jestem oczarowany


podziwiam kompozycję i kolor


Szkoda, że zima juz się kończy. Była taka śnieżna, wzmocnilem sobie bicepsy od odśnieżania, a teraz lenistwo i patrzenie na kwiatki.



1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt